Måndag

Hejhej!

sitter o pluggar för fullt, går väl sådär !
i morse vaknade jag vid 5 tiden av värsta tandvärken, hata! brukar gå över nästan direkt me alvedon men det gjorde det inte så missade min körlektion o skolan.. men den är borta nu det är ju bra. måste beställa tid till tandläkaren snart.

fick min träningsvideo idag som jag beställt från slimshopping.se, typ dansövningar osv. ska testa den senare med min syster :) men först ska vi äta sallad som mamma kommer hem med efter jobbet vid 17 tiden. hon ska köpa halstabletter till mig me, svider i halsen ajaj. sen vill jag sola idag me så om ja får me min syster så ska vi det.


fick en ny körtid imorron vid 14 tiden vilket är jättebra:) nu ska ja fortsätta plugga o dricka kaffe en stund.

ha en bra dag ! puss / jess




min heta storysyster som fular sig haha !
image489


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha tack detsamma!
Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-01-21 @ 16:46:04
URL: http://suspisiuoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0