MÅNDAG

hejhej..

har inte hunnit skriva så mkt i helgen.. men nu är jag hemma :)
lördes blev inte som vi tänkt, dit vi skulle först blev inställt. men emelie kom o hämta oss sen förfesta vi lite hemma hos henen o sen vidare, men inte så länge o sen hem till henne igen, det var väl sådär ! sen i söndes kom E o hämta mig så kolla vi film, badade, hämta mat sen nanade vi :)

riktigt jobbigt att gå upp imorse, gick upp 6.50 o tåget gick 7.18 haha.. men jag hann, E körde ju mig till stationen, mötte pem där o så tog vi tåget..

vi hade dans me boel, alltid kul:) men va inte på rikigt danshumör idag så dte va rätt segt.
sen hade vi håltimme i 3 h o gick massa ärenden o åt på subay o drack lalamjölk på mc donalds. sen hade vi vår första filmkunskap lektion, malin o ditts me:) rätt drygt i 3h men ändå skön lärare så:P

sen tog ja bussen hem o har krängt massa mackor o nu sitter jag här o är jättetrött, ska snart ta mig ett varmt bad, mm niiiice !!

skriver mer sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0