Måndag !

GODMORGON

Jag har inte gått o lagt mig än, jag är lite störd.
a uppe till typ tre sen blev ja jättetrött o slumra till sen när ja skulle stänga av tvn såg ja att det var simpel life o va tvungen att kolla o det va rätt många avsnitt sen börja lite annat sen kunde ja inte somna:(
såg gick ner till mamma vid 6 då hon skulle äta frukost så vi satt o snacka i 1 ca. nice.

nu gick hon precis till jobbet o jag sitter o dricker kaffe, var sjukt sugen.. får se om ja kan sova nårra timmar snart annars får ja vara vaken för jag har en del att göra .
jag vill träna nunununu men min syster sover antar jag? !!!

sitter vid mammas data nu så ska se m ja kan lägga in lite bilder här den brukar cpa.

hoppas ni har sovit gott iafl o får en trevlig dag:) puss jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0