HOME

home sweet home.


Guud så skönt o vara hemma. skolan började med nutida konst, suck ! sen lunch o jag o pem gick för en gångskull till matsalen, men fanns det några platser tro? NEEEEEEJ. så vi sket i det o slängde maten haha. gick till mc donalds istl. sen hade vi dans fast teoretiskt, ja o pem va duktiga :) sen projektarbete o mats döda os nästan sen träna vi lite o gjorde lite till på en dans vi ska lära ut imorron.
nu är jag hemma, j*vla piss väder ute..
jag är så sjukt förkyld o huvudet dunkar till max, vill bara sova men det kan ja icke göra än, har mkt ja vill göra o hinna me men har ingen orrrrrrk.. fuck.. ska bli skönt me helg !

snart kmr mamma hem o då ska vi äta grillad kyckling o potatissallad, mumsfilibaaaaaaaaba:)

ne nu måste jag fixa lite things.. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0