hejhej

Guuud vad jag är trött, blev det när ja kom hem, hade kunnat somna nu känner jag. ska lägga mig rikigt tidigt idag!
Skolan idag va rätt tråkigt, men ja o pem flumma som vanligt så det blir roligare då:P:)!

Vi skulle hitta på lite mer dans idag men gick inte alls bra haha.. aja. bara vi har en bit tills på fre.
SKa plugga lite nu o sen ska aj fan ta mig sova haha.. kommer inte kunna hålla mig vauuken ! fuck. aja.

Imorron blir det skola igen, kl 8 arbetsliv HATA! men ska ha en annan lärare där nu o sen dans det ska bli kul sen ska ajg till sjukhuset så missar sista lektionen, men det är lugnt för mig haha!

ha en bra kväll.. puss o kanske gonatt? haha..<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hitta på dans ? :)låter kul! hoppas du har en bra kväll!

2008-01-16 @ 19:25:01
URL: http://memoryofmyself.blogg.se
Postat av: Therese

yes:) när ska vi seeeeeeees?

2008-01-16 @ 19:37:12
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0