HEJ HOPP

nu har tess vatt här en stund, elr hon gick för en timme sen haha men ändå:)
kolla lite på mitt tyg o så, ska låna hennes symaskin o sy imorron men hon ska hjälpa mig lite är inte så duktig haha:P hoppas det blir brau iafl. sen lyssna vi lite på musik för båda håller på med danser. hittat en låt jag vill mixa me en annan men neeej jag vet inte va musiken heter skitstörigt men det löser sig nog.

fick ett ryck innan o städade på mitt rum med:) så är rättså fint.
jag är typ stressad över allt som behövs göras nu i skolan:

*projektarbetet
*slutproduktionen (dans)
*bal- och studentkläning
*körkort

m.m

visst fan har svenska läxa tills imorron. måste läsa igenom det innan jag lägger mig vilket jag ska göra snart, är jättetrött nu. godnatt / jess<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag bor i Borås, är med i Flugan & Royal Cheer and Dance, www.flugan.nu om du vill kolla.

2008-01-29 @ 12:27:35
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0