Gott nytt år !

Jahapp, då är det ett nytt år, nya tag! 2008 wuuhu:)! hoppas det blir bättreän 2007, ok har haft många fina, roliga stunder men mkt tråkiga saker har hänt.

igår firade vi nyår hos matte, me emil, emelie, malin, niklas, ponta, friberg osv. hade jätteskoj:) åt tacos o så sen blev det galet :)

sen sov jag me emil:) soov rikigt länge idag steg nog upp vid 18-19 tiden sen gick vi ner o åt god middag. sen vidare till tyringe o hämta grejor o sen hem till pem. vi gick o köpte cola, elr jag köpte cola för jag är inne i en cola period o va sjukt sugen. emelie gick runt o smällde, smällare o en raket under ett träd, smart? haha. sen tog ja tåget hooome, pappa hämta mig på stationen sen har ja ätit lite lax o sen krängt lite chips.
plockat ihop lite grejs, för imorron ska ja o syrran först träna sen ska ja o pem till tyringes badhus o sen på kvällen blir det fest at E`s place.
har inte fått träna på länge o sen lov nu o sånt men nu jävlar har ja såå ont i kroppen o längtar efter att få röra mig så det ska bli rikigt nice.

sen på torsdan blir det först att bada utomhusjaccuzzi på helsa o helhet me syrran i ca., 2h sen ska vi få massage. ska bli otroligt skööönt :)

nu ska ja packa lite o plocka undan. sov gott. puss / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0