Godkväll!

Kom nyss hem..
efter jag,pem,jeff,jack o micke dansat så mötte jag min syster så gick vi o sola, det va evigheter sen. känndes skönt fick lite färg iafl.sen blev det bråttom hem, käka, duscha, sminka  mig, byta kläder o sen ta bussen in igen detta på typ en halvtimme lite meer, rekord haha. sen mötte jag jea så gick vi till barbacka va rätt mkt folk. det va tre tjejers projektarbete som hade "modevisning" dom gick frisör så det va först o främst hår o smink men även kläderna då o nårga som sjöng.. riktigt bra va det:)

sen gick vi till mc o tog en mellan jordgsubbmilkshake,, gottis. sen tog ja bussen hem o nu sitter jag här. trött som en loppa? haha. aja..

ikväll ska ja lägga mig i tid, en sak som är säker iafl :) jupp jupp.

men nu ska ja softa lite o ringa pem. PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0