Godkväll!

Idag har jag fått en del gjort, har pluggat en del teori, elr gjort sånna prov på datan rättare sagt. sen gick jag till min syrra med våra sallader som mamma köpt, jag åt kycklingsallad, mums:)  men mådde rätt illa. hade med min träningsvideo o så körde vi igång fast vi gjorde inte allt men den va rolig, shit va varm jag blev, det kändnes verkligen i magen när man gjorde magövningarna, asbra ju! men vi såg nog rätt roliga ut , ja asgarva jättemkt hahaha! sen bestämde vi oss för att ut o gå en lång runda, så det gjorde vi. sen tog vi en liten runda med hundarna med.  när ja kom hem duscha jag o har ätit en stor tallrik emd havregrynsgröt med skivade bananer o mjölk:) har även pratat med pemsan i tel.

ska packa lite grejs till imorron sen ska jag krypa ner under mitt täcke o glotta tv o sen somna. upp tidigt imorron, dagen börjar med dans !

blev ingen solning idag heller, hoppas imorron ! vill inte gå o sola själv hatar det haha.

sen blir det fest hela helgen, nice:):) sov så gott / jess<3

image490

Kommentarer
Postat av: EMELIE

åh vad fin bild, o underbart fint hår :)

2008-01-22 @ 00:17:14
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Matilba

Oh vad söt du är :)

2008-01-26 @ 16:32:09
URL: http://matilba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0