Godkväll.

Puuuuuh, vilkan dag. den har varit allmänt jobbig bara.
sov mellan 8-10 imorse ingeting i natt. sen börja jag som sagt dröma madrömar så kunde inte sova mer, åtr frukost o drack kaffe så bestämde ja med syrran att vi skulle träna.. tog ett tag sen va hon klar men jag var tvungen att köpa hörlurar till min mp3, slarvat bort min så använder min gamla. tur man har en reserv:) iafl på maxi hade dom baar såna dyra jag vill ha ett par billiga bara så körde vi till öb, hade inga alls inte harald nyborg elr willys heller sen ek radio hade som tur va shit vilken tid det tog bara för ett par hörlurar sne kunde vi äntligen träna men blev typ bara i 30 min sen va lilla jessica yr. kom hem o va lite på datan sen skulle ja ville men gick inte så bra hann sova 15 min sen kom elna så har vi hjälps med hemtentan vi ska lämna imorron, o vi börja idag , smaart!:(
sen åkte hon hem så har jag renskrivit nu. är döööd...

ska ta mig ett bad nu sen ska ja packa tills imorron sen ska ja för engångskull lägga mig i tid, hoppas ja somnar men det borde jag!

imorron blir det att gå upp tidigt, redan vid 6. låååång dag imorron :(

men sov sött sötnosar. puss / jess

btw. min vovvsing ligger här o kelar på min mjuka matta<3

image470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0