Fredag!

Godmorgon!

fast gick uppp för 1½ timme sen...
blev ingen skola för mig idag, vill vila upp mig elr behöver det mår ju icke så brau :(!
faaan va jag har ont i ryggen efter massagen igår, helt sjukt.. ska det verkligen göra så ont? kan ju knappt röra mig, help!

doktorn ringde imorse o sa att det inte blev nått sånt test idag för hon va inte där o sen ringde skolsystern mig precis, snacka om bli paff! hon sa att ja skulle krya på mig o om det var nått jag behövde hjälp me i skolväg skulle ja komma till henne, snällt!

sitter här o lyssnar på musik är sjukt seg orkar inte göra så mkt. får se om det blir nått städande idag?

sitter o sprayar nässpary för fullt nu iafl... JAG SKA BLI FRISK!!!!!!!

ha en bra dag allesammans. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0