Fredag!

Godmorgon?

har inte gått o lagt mig än, sov ju länge igår o sen sov ja några timmar på kvällen så ja.. har haft feber o mått illa men vet ej om jag har det längre? trååkigt.. mamma gick precis till jobbet typ. suttit o druckit kaffe o snackat lite nu på morronen. ska anmäla mig till danskurser denna termin me så kollar lite nu:) ååh va jag har saknat dansen nu har ju vatt sjuk o sen lov. men tisdag börjar skolan o det gör ju dansen då me, massa dans i skolan kul:)

ska städa mitt rum idag med har ja bestämt, har inte haft tid för det, har ju nästan inte vatt hemma mer än någon timme varje dag så det måste göras. ikväll skulle ja på fest hos jack men får se om feber går väck osv.

sitter på mammas data nu, det va ett tag sen jupp..

skrver mer om en stund:) ha det bra folk! Puss/jess


Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Tack för den gulliga komentaren : )

2008-01-04 @ 13:33:27
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0