:)

har verkligen haft en jättebrau helg :)
bilder från igår kan ja lägga in när ditte har skickat dom.

i fredags va jag i skolan o sen var jag o pem i malmö me hennes pappa o kompis, jävla väder bara . pem köpte balkläning, skor, smycken .. jag ska nog kolla i veckan..sen va jag hemma sent o gjorde vid mig o elna kom hit, flumma o så sen stack vi till chillut, hade trevligt:)


I lördags vaknade jag av att E ringde mig o elna satt o knappde på min data haha. tog det väldigt lugnt hela dagen o sen gjorde vid mig o åkte till ditte o förfesta sen drog till björket,, hade jättekul:) sen nanna ja sött hos E.. har myst hela dagen sen träffa jag pem så skulle vi börja vår balettkurs.. så åkte in till kristianstad. läraren vi skulle ha är vår danslärare även i skolan, en av dom :) men hon kom aldrig så ringde henne men hon ahde inte fått reda på att det börja idag.. haha :/ så blev inget. men sen kom ja hem o har krängt mat.

lite kortfattat av min helg. ska ta mig ett varmt bad nu o sen nanna.. hörs imorron. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0