zzz

åååh jag är helt slut, kämpar för att hålla mig vaken.
hällt i mig kaffe men nu går det inte mer för ja mår illa.

har nyss vatt ute med mamma o sara (vovven) sen mötte vi syrran o hennes två dogs sen följde ja me henne en extra runda.

jag har även städat mitt rum, så nu är det kliniskt rent;) dammade, damsöööög, torka golvet osv.
duktigt:)

usch längtar verkligen inte till imorron, skolan då. aah först nutida konst sen dans (vanligtvis kul) men kommer nog inte bli det imorron :S måste prata me mina danslärare, sen projektarbete o sen möte med några.. aa
efter det ska jag kanske träna med maulin om jag hinner o min mage mår bra, hoppas :)

nu ska jag hitta på nått som håller mig vaken men som inte gör mig trött? hmm.. haha.





                                                               Gammal bild på mig, i mitt gamla rum ( innan jag renoverade det)


men ha det så bra! kramisar / jessimage531

Kommentarer
Postat av: E L L E

Vad vig du är! Går du på gymnastik eller liknande? Själv går jag på gympa:)
Kika gärna in på min blogg och skriv något sött:)
Kramar/Elle

2008-02-12 @ 17:27:02
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: jenny

oh, är du dansare? (:

2008-02-12 @ 21:25:49
URL: http://jenney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0