YEES!

Nu är jag klar med mitt moderna arbete, duktig jessica :) är nöjd också! hoppas läraren med är det, typ 5 j*vla a4 papper, dataskrivit! iih så har skickat det till henne precis. vilken lättnad:)

har massa kvar i skolan , som jag ligger efter med men det ska lösas :D I hope. fattar dock inte filmkunskapsuppgiften ahn skickat till oss, sjukt mycket iafl.

på torsdag ska jag o älskling ha mys, ska åka till han efter skolan, gå lite på stan, ut o äta sen bada jacuzzi o massa mys<3
ska bara ta mig igenom några skoldagar först.
det kliar på hela mig, värst i ansiktet sjukt störigt.

ska beställa frisörtid i imorron, måste få nån i veckan, bara inte på torsdag så:S hoppas på innan.

denna färgen jag hade va jag sjukt nöjd me, det va dock 2år sen:

image549

jag till höger, men nu är den ju svart vit men hade blont o sen mörka "trekants" slingor typ tre stycken, en i luggen som ni ser sen underhåret va typ lite skftning till ljusbrunt. va väldigt fint. men nu har jag ju löshår "clips" är inte alls nöjd med den färgen längre, men kan inte leva utan mitt löshår. köpa nytt 1500 nä det är alldels för dyrt. man kan beställa billigare men jag vet icke, ååh jobbigt.

måste sola nån gång denna veckan med, är sjuuuukt blek, äckligt! känner mig mkt färschare när jag har lite färg.

kan knappt bärga mig till i sommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0