Torsdag!



E o jag på pems 18 årsfest för snart 1 år sen:)

image555




Godmorgon!

somnade igår trots allt jag sovit hela dagen i stort sett.
vaknat nårra gånge, min syster ringde nån gång hon festade o frågade nått om jag kunde hjälpa dom koreografera? minns ej så mkt va så trött haha..

gick upp kvart i 5? vakna av mig själv, tänkte bäst att gå upp. brygger kaffe o dricker en mun o håller nästan på att spy, mådde sjukt illa. testa äta lite hvregrynsgröt, inte mkt som kom ner i magen kan ja meddela. men har vilat lite nu o mår inte alls lika illa. men inte helt kry i magen men blir nog bättre snart.

ska snart ta mig en dusch o sen göra vid mig o packa grejs jag ska ha me till emil o så.
ska vara på lektionen kanske nån halvtimme sen ska vi på utbildningsmässa på yllan hoppas vi slipper sista lektionen med men antagligen inte:/  hoho.

ska ha mitt hår utsläppt utan löshår idag, offentligt haha. sjukt längesen. duktig flicka !!

ha en bra torsdag alla, gillar torsdagar:) Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha tack =)

Så söt du är på din presentationsbild! =)

2008-03-02 @ 14:10:59
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0