Söndag!

Godmorgon godmorgon;)!


vaknade sent idag, runt 14 tiden. men skönt o sova ut ändån !

igår kväll var jag med tess, hade jättemysigt. åkte till stan o gick en runda o köpte två olika chipspåsar o dippa. sen sånna goda o nyttiga tuggummin. o så bara låg vi i tess säng o snackade o krängde som fan. love u t<3

sen när ja kom hem satte jag mig en stund vid datan sen somnade jag gott.
har nyss ätit frukost.. sen blir detta en pluggdag..

vaknade med en orolig känsla? det är nått..

men nu ska jag följa me min syster ut med hundarna.. ha en bra söndag! Puss


image510

Kommentarer
Postat av: Therese

love u too

2008-02-03 @ 14:35:22
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0