Måndag

HALLOHALLO:)!

har inte hunnit blogga förrens nu, men bättre sen än aldrig, hoho :)
började med att jag vaknade imorse o va sjukt trött hade sovit ca 1½ h men jag tog mig upp *stolt* hade ju endast en lektion, dans:) vi körde på hårt o det va kuuul:) sen lite ärenden o sen hem o sooooova, fyfan va skönt! sov tills kl var 15 ca sen fick jag bråttom äta, packa, byta om osv.

sen åkte jag int ill stan o mötte malin så gick vi till friskvårdshuset o tränade, hihi va jättekul:) testade på lite annnat än vd jag brukar;) sen gick jag till folkuniversitet o hade afrikansk/karibisk dans.. det avr kul menn var rätt lätt, har ju dansat en del sånt innan så får s eom jag forstätter. jag va yngst där haha!!

men nu är jag hemma. ska snart in i duschen.. har int ehunnit plugag ett skit idag får hoppas jag hinner imorron erl jag MÅSTE hinna imorron.

ska till doktorn o sen kolla balklänningar med mamsen..

så ska lägag mig i tid. är trötter. PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe , på onsdag är det dags igen Jessy :D då ska vi på cooore :) , wuhuu ! /Maaalin

2008-02-04 @ 22:02:56
Postat av: jessica

haha jaa det ska bli lajban;)

2008-02-04 @ 22:15:06
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0