LOV

så hääärligt med lov:)

jag har varit så himla dålig på att uppdatera på senaste, sorry. statestiken har sjunkit rejält om man jämnför för en vecka sen typ.

ska skärpa mig, men har varit sjukt mkt att tänkapå osv.

igår gick jag upp AP-sent haha. softade tvättade håret osv. sen dansade afrikanskt sen övningskörde direkt till hässle. hem till emil, passa han syrra F. sen mös jag me E efter det :)<3
vid 13 idag tog ja bussen till kristianstad , elna hoppade på i önneland också:P
dansade o planerade till slutdokumenationen, gick mkt bra. sen körde jag på körskolan, gick också bra:) nu är ja hemma åt två mackor nyss. jag är sjuuukt trött. ska lägga mig jättetidigt, så skönt !

imorron blir det nog utgång med cillidill:) <3

skriver om en stund. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0