home

nu är jag hemma från skolan, ingen lång dag idag inte, så skönt.
hade först dans, fast vi dansade inte bara presenterade våra ideer till slutdokumentationen fast min "grupp" ska göra det imorron för hann inte alla:P sen hade vi religon, vikarie gick igen en massa. höll på somna. sen blev det inte att vi tränade efteråt pga uppbokaf danssal o sånt. :P

sitter med mitt kaffe som vanligt, är trötter men måste hålla mig vaaaaken !
ska börja mixa nu, hoppas det går bra, fattar inte rikigt sånt haha:P

sen ska jag ta nått o äta. kanske blir att sola senare me syster får se, behöver det iafl.
måste städa mitt rum, ser förjääävligt ut !

men nu måste ja greja liiiide:P pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marie

ja, har dansat hela livet fast inte så intensivt, hållit mig till 1-2 ggr i veckan. balett när jag var liten och flamenco sen jag var sju, har dansat lite salsa också.
vad kul det verkar att gå dans, jag älskar att se folk som verkligen kan dansa och använda kroppen på så kreativa sätt, det är så häftigt att se!

2008-02-26 @ 13:40:41
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0