HEJHEJ

jag kan inte sova:( ovanligt, nooope. så fort det är skola så går det ej aaaaah.
men men.. börjar bli rikigt trött nu, ska gå upp om 2h lönt? ja måste fan sova nått :P

imorron är lovet slut som sagt. usch vill bara sluta skolan nu nu nu nu.. orkar inte med den mer. har sjukt mycket nu.

imorron blir det dans 3 ggr. första lektionen med boel sen ska jag o emelie dansa på idrotten o sen ska jag lugnröngtas o pem ska följa med maj:P sen har jag afrikansk dans på kvällen. niiiice. ska hinna plugga imorron me.. usch kommer somna antagligen istl:P

ska beställa tid hos min hårfrissa oxå nästa vecka. men vet inte hur jag ska färga det. astråkig färg nu iafl måste göra nått åt det. får väl se.. några förslag??

hoppas alla sover gott:P haha. ne nu ska jag försöak slagga ha det fiiint. puss / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0