Godmorgon !

Hello hello ..

somna sent igårkväll, men har bestämt mig eller jag ska iallfall försöka tänka positivt idag. inte på allt skit man har framför sig. får försöka ta en sak i taget.

nu har jag plattat mitt stora fluffiga hår haha.. kör på utan löshår idag tror jag?
ska gå ner till mamma nu o dricka kaffe o äta frukost.
sen göra vid mig, klä på mig o ta bussen till sjukhuset.

dagens måste:

sjukhuset
låna en bok från skolan (doktor Glans)
skriva ut lite skolgrejs på mammas data
städa mitt rum
ut o gå med mamsen o vovven sara
PLUGGA!

sen kommer jag nog inte hinna mkt mer. har ju inte sovit mer än ca 3h så får se om jag kan hålla mig vaken till ikväll o det hoppas jag verkligen på så att jag kan somna i tid för en gång skull...

men ni får ha en så brau dag !! kanske till o med blir en dagens outfit;) får väl se.

PUSSS / Jess

Kommentarer
Postat av: Sandra

börja sov bättre sömnen är väldigt viktig ju !

2008-02-12 @ 13:03:41
URL: http://sooulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0