Godmiddag!

dansen imorse gick väl rätt bra, förutom att jag ahde så ont i huvudet o bara skakade i hela kroppen när jag dansa, men tog två alvedon o det hjälpte :)

sen dansade jag o pemelie ett tag, gick rätt bra elr sådär:P

nu är jag hemma fixa mig lite o ska byta om sen ska jag till sjukhuset o röngta lungorna, själv:S scary men går väl brau.

plattade nyss håret, såg förjävligt ut haha kunde fan inte gå så:P men shippar löshåret idag ialf.

sörplar kaffe, behövs yesyes.

blåser som bara den där ute, störigt, emn annars skiner solen, me liiike:)

ciao sålänge;) image547


haha jag o älsk<3

Kommentarer
Postat av: nina .

Tack så mkt jessica :) hmm både och kan man säga ! jag har inte lockar ända från hårbottnen så jag permanentade hårbotten . men allt annat är mitt :D har mega lockigt !! :D kram

2008-02-25 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0