GODKVÄLL

har precis tagit mig en shower o såååå:) innan dess städat jag mitt rum, damsugde, torka golv så här är fint nu:D
innan dess lagade jag mat till mamma o mig. potatisgratäng o chicken nuggets;) mumsigt..

gick o handlade med syrran innan:) köpte mig en stor chokladmjölk me :)

känner mig så duktig :)

det va så himla skönt o sluta tidigt idag.
imorron har jag iallfall en sjukt jobbig dag framför mig, först till doktorn o ta massa blodprov:( sen till skolan, tre jobbiga lektioner dom är faktiskt jobbiga. sen hem äta o sen till teatern o kolla dansföreställning i 3h så är hemma vid 22-22.30 typ fyfan..  kommer bli mktmkt jobbigt.

ikväller ska jag titta på tv o bara ta det rikigt lugnt o inte stressa o ha mig. sen hoppas att jag somnar tidigt.

ska ringa älsk sen om han inte loggar in på msn. SÖMNTUTAN!!<3<3

image552

E o jag, gamalt kort :) haha visst är vi söta?:)

Kommentarer
Postat av: Josiee

söt bild! Ha en skön kväll!

2008-02-26 @ 19:02:38
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Josiee

okej:) natti!

2008-02-26 @ 21:58:09
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0