Godkväll!

idag har jag inte fått NÅNTING gjort som jag skulle..
har vatt förjävligt idag rent ut sagt. har bara tänkt på en massa saker o mått bajs:(

nu känns det dock lite bättre för jag har beställt kläder på nelly.se :):)

ah går inte ladda upp bilder just nu. men lägger in bilder på det sen eller när jag har fått det får se. men det var 4 st söta klänningar o en speciell bh. vet dock om jag behåller allt har ja knappt råd med just nu blev en del pengar hehe. men vill ha nått nytt till helgen så:P  2-5 dagars leverans ååh längtar.

denna vecka kommer bli hemsk i skolan:( vill inte.. men helgen kommer bli skoj så får tänka positivt.
imorron börjar jag på afrikanska dansen me, ska bli spännande hoppas det blir kul:)

just dte skulle laddat upp bilder från helgen me. testa senare om det går.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0