Fredag!

Äntligen fredag!

wuuuhu. skulle egentligen till skolan idag för jag kännde mig bättre men så blev det inte för jag somnade kl 6 imorse, vadå sömnproblem? jag skulle gå upp 6.15 haha.
så har sovit, snackat me pem i tel o sen även emil..

nu snackar jag med E genom videoinlägg haha det är vår nya grej ;) skitkul :P haha

men ikväll blir det till johanna iafl :) får se om det blir utgång sen, har ju fribiljett till grand så får se;) ska bli skönt att komma ut lite har bara vatt hemma nu i några dagar det är rätt tråkigt..  men i helgen ska det bli kul.

hoho:)

Kommentarer
Postat av: laijna

inte kul att somna så sent om man ska upp tidigt xS

2008-02-08 @ 18:13:20
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0