fräscht!

har inte uppdaterat idag, har inte haft nån ork. är ju som sagt sjuk.

men känner mig bättre idag om man jämnför med igår.
somnade sent typ vid 5 imorse sov tills kl 14.

sen har jag tagit det lugnt, städat hela mitt rum, damnsugit,dammat o torkat golvet. så nu är här kliniskt rent o fräscht. sitter här med tända ljus:) mysigt.

har nyss duschat me o målat naglarna o färgat örgonbrynen. så nu känner man sig lite fräschare!

hoppas på att jag kan gå till skolan imorron, men kommer inte kunna vara med på dansen pga. min arm har blivit värre o sen blir jag väl sjuk igen isfl. jobbigt läge.

ska göra svenska läxan o sen skicka in den som jag kulle gjort för en vecka sen hehe.. bättre sent än aldrig. sen ska jag skriva över mina anteckningar till loggboken o skriva ut slutdokumentationen o lämna in imorron I think.

skriver om en stund. får se hur mkt jag har fått gjort då, haha ! PUSS / jess


image522

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0