:(

har varit en rikigt tråkig onsdag :(
vädret, humöret, orken. allt i stort sett !
efter blodprovet mådde jag inte bra, värkte i mitt ben ( inte där jag tog det ) men iafl fick ta två alvedon sen hade dom tagit massa blod så blev helt borta o bara sov o sov. tills ca 17 tiden. har inte orkat göra nått sen. har endast ätit o kollat på en film, Nina frisk, den var väl okej !  igår kväll kollade jag på smällen, den va mkt roligare:)

vet ej om jag kommer kunna somna inatt annars blir det att brygga kaffe senare haahaa.
imorron kommer bli än bättre dag, det vet jag. för jag ska träffa min älskling, vi har inte setts o knappt pratat sen i helgen så det ska bli mys. jag åker dit direkt efter skolan .

mamma kom hem med den ansiktskrämen som jag alltid använder som jag haft slut på nån vecka, har vatt katastrof, är helt beroende men den kostar ju en del för så lite men ändå, den tar ingen skada på huden så slipper man foundation med.

tänkte måla naglarna o tvätta mitt hår idag (igen) bara för det är så tovigt orkade aldrig platta det imorse så har haft kryllet i en hög knut .

skriver en del till ikväll kan jag tänka mig..


me, kolla så mrökt mitt hår har blivit, färgning på fredag.
image554

Kommentarer
Postat av: shoebox

Det är härligt när man får små saker man vill ha :)

2008-02-27 @ 22:17:05
URL: http://shoebox.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0