Torsdag



jag o tess på bilden, flytta inte :(





Godkväll!

dagen efter idag, hmm har inte mått allt för bra, min dag har mest bestått av sova o tv tittande me mammi.
gårdagen var mkt trevlig, träffade massa folk man kännde o så :) dansade o hade oss, träffade babe också som jag saknat.. sen slagga jag o elna hemma hos cill inatt, haha fyfan va vi garva o hade oss, cill tappade sin ost hela tiden haha, sjöng osv det va kul!
imorron ska jag på arbetsinterjuv, scary! sen ska jag va me pempem o kvällen ska jag jobba på björket, sen blir det bara att sova o mysa me min älskling hela lördan vilket jag ser framemot<3
ska ta en dusch snart tror ja eller imorron? hmm.. haha blir nog ikväll, plocka in kläder i gaderoben osv, måste äta nått me. höres / jess<3

Kommentarer
Postat av: Therese

aaw, vännen. det kommer bli bra fast jag flyttar. du måstre följa med upp där nogn dag nu och om du vill får du gärna boka in lördag så kan du hjälpa mig att flytta och inreda hela dagen då :) BIG LOVE<3

2008-08-23 @ 15:11:44
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi vi hade skit kul gumman <3

2008-08-23 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0