Tors..

Hejsan !

är helt slut nu, har vatt iväg hela dagen puuh!
igår blev det utgång , drack bara lite det va skönt :) vi bestämde oss välidgt sen men guud va roligt jag hade!
sen tog vi taxi hem o elna sov här.. ja busade med min vovve sara o elna slocknade direkt, stackars elna va tvungen att gå upp runt 6 för hon skulle jobba, fattar inte hur hon pallade? men men.. jag gick upp iafl vid 1.. sen gjorde vid mig o sånt sen körde jag o syster o fikade vid vilan, fitn cafe sen har vi farit rundor som två dårar exakt hela dagen.. hämtat biljetter till mamma o henne kompis som skulle på bio, köpt hundmat, hämtat mitt körkort o massa mer ! åh förresten fyfan va fult körtkort ja har hahaha men men ! hämtade nyss mamma på bian iallfall. snart ska jag hem till syster o kolla film som vi hyrde häromdagen men henens dvd va nått fel på så ska se den idag istl sen har vi köpt massa chips o dipp, myyys !!! 
Inte träffat min älskling sen i söndags eftermidda, både har haft fullt upp hela veckan o sånt, men imorron ska iafl båda jobba på bj så kmr ses ltie o tillbringa natten tillsammans<3

ha det brau ! PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

kul med utgång ;D

2008-08-28 @ 22:21:32
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0