söndag


haha snygg cam bild på mig !



Godkväll!

denna dagen har bestått av sova,sova o äta !
sov hos babe igår efter en mkt rolig utgång ! jag o pempem shakade loss.
när jag vaknat idagens va jag sjukt seg, fick frukost på sängen av min älskling<3 sen kollade vi två avsnitt av two and a half men, sen nannade vi igen haha.. hade det myyys o sen kom pappsen.. vi körde till maxi o sen till hans jobb, där drack jag chokladmjölk:) sen körde jag hemmåt. han skulle köra till stockholm.
sen hemma tog ja på mig myskläder o hämtade upp syrran så pantade hon burkar o handlade lite, sen köpte vi kycklingrulle o hon då vegetariskrulle o läsk o körde hem till henne o kolla tv o åt, sen körde jag hem o bara suttit här o lökat.. har verkligen svintråkigt, baah ! E jobbar jättemkt just nu:( men glad för hans skull han trivs ju o så ! Kanske blir hbg för oss? ska inte skriva för mkt:P
snart kommer rondik hem, på tis oååh va jag saknat dig, hoppas resan går bra hem o så :)! hon vet ju inte om att jag tagit körkort heller, hon har varit/är i sitt hemland, kurdistan ! 1 hel månad. men snart är du hemma.
Imorron ska jag upp rätt tidigt elr kvart i tio haha men ändån, då ska jag köra o hämta bror o köra han ändan till hässleholm o lämna av han där ! senare MÅSTE jag städa mitt rum.. sen får jag se vad som hittas på.
vet ej om jag ska gå o duscha nu elr imorron haha? kl är ju rätt mkt. aja.. börjar nån film vid halv ett kanske ser den?
får bli mer skrivande imorron ! natti, natti, PUSS / jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0