Söndag

Tjenis !

rikigt slapp söndag idag, har verkligen inte gjort nått vilket är skönt :)
har druckit massa kaffe iafl o ätit god middag med mina föräldrar precis.
igår så bestämde jag o min syster oss för att gå ut .. stack hem till henne o förfesta bara hon o ja haha.. sen träffa vi cilla o hennes syrra ute o sen överraskade älsklingen mig me. det va trevlans :) sen sov E o R här.
jag har ju klippt mig ca 10 cm men har alltid löshår men igår, hade ja inget känndes helt sjukt men fick mycket beröm, dom flesta reagerade det va ganska kul ! haha..
nu tjatar min syster på mig att följa me henne till affären, men jag orkar inte gå, lat som man är på en söndag.
får väl se..

tre bilder från igår:

min kära syster, vad gör du? haha



haha en otydlig bild på mig



o sen söta manne o zlatan , dom låg sähärjättelänge o kelade haha..


Kommentarer
Postat av: tildamilda

söndagar är till för att slappa på :)

2008-08-17 @ 20:43:12
URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0