Söndag

Hallo !

denna vecka har jag varit sämst på uppdatera, men har stressat och knappt vatt hemma. har åkt fram o tillbaka mellan hässleholm o krstianstad varje dag. är trötter i kroppen.
men nu är det sönda och jag har en lugn vecka framför mig, hoppas jag?
vädret är inte det bästa idag men hoppas på solsken snart.
ja veckan som har gått har bestått av , körlektioner, hässleholmsfestivalen, förberedelser för modevisning, modevisning osv. det har varit kul !:)
min svääärfaar haha tog bilder igår så när jag får dom kommer jag lägga upp någon !
sitter o dricker cola nu, är på min andra burk, gottgott!
kom hem vid 5 tiden idag från E sen har jag bara vatt i affären me amma, ätit o suttit här, snart ska jag vara med tess, får se va vi hittar på.

Ha en bra dag !

puss på min fina man , haha han var rikigt rolig inatt, full o galen !


Kommentarer
Postat av: Anna Phe

:)

2008-08-10 @ 19:19:46
URL: http://annaphe.se
Postat av: sofie

låter som en härlig kväll :)

2008-08-10 @ 19:54:38
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0