söndag

ello!

shit va klockan har gått snabbt idagens. Vaknade upp hemma brevid älskling<3
sov rätt länge skönt, han spelade lite medans jag fjönta rundor o åt cheezeballs o drack mjölk till frukost, normalt? haha.  sen har jag duschat o lite sånt. sen har vi kollat tv o haft det mysigt..kollat lite i ikea katalogen osv. hittat massa fint, mums :)
nu har han åkt hem, han har ju lite jobb to doo. sitter o dricker kaffe? nej usch nu får ja inte dricka mer för då kan ja inte sova, inte för ja kan det ändån allstå i tid men idagens ska ja verkligen försöka. ska snart ta nått o äta har ju bara ätit mina cheezeballs. vet ej vad jag är sugen på? ska iallfall övningsköra sen till min fabror, pappa ska dit o hjälpa han me nått han bor på en stor bonnagård, så det är alltid kul o komma dit o hälsa på alla djur, ääälskar djur:) haha.

igår kväll så åkte jag o babe till ditte o fredde, hyrde film o dom hade bakat värsta goda äppelkakan, mums ! sen köpte vi godis o sånt me.. filmen vi hyrde va en skräck/rysare åh fyfaaan va äcklig den va den värsta jag sett o jag skojar inte, satt o höll i älskling hela tiden o bara skrek fyfan den ser jag ALDRIG om haha.. sen kollade vi en annan film, så man blev lite lugn. haha. sen körde vi in till stan så köpte E pasta sen hem till mig o nannade gott.

nej nu hoppas ja snart mamma o pappa kmr hem så vi kan köra, dom är hos brossan o hans family!

ha det fint, pusspuss / jess<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0