Onsdag!



bilden är från vår släktträff för några veckor sen, jag med vit tröja o kjol som håller det lilla gäspande barnet i handen. sen syster till vänster o kusin till höger o bakom mig står min babe<3


Morron morrn;)

idag sov jag lite längre, skööönt ! men vaknat flera ggr nu i på morronnen.
sitter här me mitt kaffe nu, är inte hungrig än, det kommer ! rätt fint väder ute, alt lite sol o uppehåll :) undra om det är varmt? tror ja ej. när jag gick ner där nere när jag vaknat va min systers hundar där för hon är på jobb.. allstå den minsta (zlatan) haha han blir så sjukt glad, går inte beskriva precis som man varit borta ett helt år, jätte sött !
snart ska jag slänga på mig kläder o lite rouge sen ska jag o tess cykla till sjukhuset, jag ska få mina sprutor som vanligt. fast hon hinner bara vara me mej en liten stund:( aja bättre än inget lixom ! sen blir det att cylla (cykla) hem igen, duscha o ta det lite lugnt o sen packa lite stuffs o åka till hässleholm. kan berätta mer sen när jag kmr hem från sjukhuset vad jag ska göra där;)!  se yooou /jess<3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: så lite så ;D

2008-08-07 @ 18:12:22
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anna Phe

Javisst! :)

2008-08-08 @ 14:17:47
URL: http://annaphe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0