Onsdag

Hejsan !

är så sjukt trött just nu, helt slut ? haha.
igårkväll elna hit, längesen vi umgicks.. va ute lite i regnet o gick till affären osv. sen kollade på bert haha o youtube i flera timmar o bara satt o garva konstant, orka? haha aja. sen kolla ja på dirty dancing som hon hade me sig har den här fortfarande ska se den snart igen den är sjukligt bra !så satt hon på msn o hade roliga konversationer me folk som hon läste upp, flum! sen somnade hon efter ett tag.. jag gick o la mig i rummet brevid kännde att ja inte rikitgt kunde sova.. så låg uppe tills 5 bara vred o hade mig jättejobbigt.
vid 12 gick jag upp idag, så sjukt trött va jag. drog upp elna hällde i oss kaffe o sen gick vi till min syster o tog ut hundarna hem hit igen o fixa oss o bussen in till stan, jag stack till min körskola för att övningsköra vilket gick väldigt bra:) sen elna till sin o plugga teori sen träffades vi igen o gick runt ltie o kollade istan o köpte goda baguetter o sen kom cill med.. sen gick vi till mc o satt o snackade, mys.. sen tog jag o elna bussen hem hit o nu har hon åkt hem. haha shiit verkligen detaljerat men men ;) har jätteont i huvudet, tog två panodil precis hoppas det hjälper..
imorron är mamma ledig :) så hon följer med mig o tar sprutorna sen ska vi ta en fika på stan sen ska jag övningsköra igen på trafikskolan, puuh ! sen på kvällen blir det väl utgång :)  nej nu blir det plocka undan på rummet o sen lägga sig i sängen o kolla dirty dancing;)



ha det bra ! / jess<3

Kommentarer
Postat av: tildamilda

answer: tack :) det är inte de att jag inte trivs i kort för det gör jag , men saknar att ha lite längre hår :)

2008-08-19 @ 18:42:00
URL: http://tildaadahl.blogg.se/
Postat av: Josse

Varsågod! :D

2008-08-19 @ 19:52:33
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Josse

Aa maltesers är såå gott :D

2008-08-19 @ 20:00:26
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0