Onsdag

Hallo hallo !

dagarna bara rinner iväg, snart börjar skolorna. vad ska jag göra då? haha.. ska faktiskt söka jobb, sen är det så mycket jag vill efter det, men har ju hela livet framför mig så ska väl hinna :)
har vatt lite deppig nu i några dagar, idag känns det bättre !
idagens gick jag upp runt 8 tiden, usch alldels för tidigt. sen cyklade jag o täss till sjukhuset o jag fick mina sprutor, j*vlar va drygt det va idag, hade nån annan o ja.. tog typ dubbelt så lång tid men men jag o tess hade rätt kul åt det.
sen cyklade vi till bikbok o tess köpte present osv. sen solade vi o sen till tess nya lägenhet elr hon ska snart flytta dit me sin mamma, grannar me solariumet!:) o sen hemåt.
när ja kom hem börja jag direkt städa o nu är jag klar o sitter me min kopp kaffe, yummie :)
snart ska ja va med täss igen, fan va jag kommer sakna att bo 2 m från dig, unge me!
ska prova lite kläder o sen duscha o sånt. ikvällens blir det utgång, ska bli rikigt kul i med jag har inte vatt på humör på ett tag o känner för att komma ut o ha kul istl för o ligga i sängen o glo film. ska förfesta me roliga människor me så kan inte bli bättre :)
o igår så färgade jag täss hår o så åt vi blåbärspaj me vanilj sås o kolla high school musical 2, haha sofT!
min älskade kamera jag fick på studenten har börjat cpa sig :( hoppas det bara är tillfälligt, den sån fin.
men men .. nu ska ja ringa tässy o sånt..
ha en bra onsdag!


såhär ser det ut en gång i veckan för mig, lite otydlig bild !


Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Vsg :)

2008-08-14 @ 10:56:34
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0