ons

Godkväll:)

idagens gick jag inte upp förrens 12, lite mot min vilja faktiskt men tyckte ändå det fick räcka. skjutsade min syster till skolan,sen hem till syster o ut me hennes hundar sen hem o fixade disken o mej själv lite haha..hämtade henne igen vid skolan så körde vi till eko, o drack kaffe o sen duka,jysk o rusta haha.. hämtade upp mamsen på jobbet o hemmåt.. va hemma en stund o åt sen hämta jag elna hos cillen så körde vi rundor till lite apotek sen hem till mig o jag kopierade massa teori anteckningar jag hade o sen körde jag henne till önneland fast innan det dunkade vi musik genom hela önnestad, coolt ! haha.. sen ringde det en angående ett jobb jag sökt, ska på arbetsinterjuv imorron, är väldigt förväntasfull, hoppas jag får det :)

helt underbart me körkort, o dunka hög musik haha :)

Imorron blir det fullrulle igen, ciao sålänge !

NATTI/jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0