natt

nu är kl mkt.. jag satte på dirty dancing filmen o såg halva typ? sen slockna jag o vaknade va helt säker att det va tidigt morron nej kl va 23.40, så störigt. i me jag bara ätit en baguette under dagen kännde jag mig sugen på nått o hämtade upp mat, mums.. sitter o dricka ramlösa nu, ska försöka sova snart ska upp tidigt imorron, redan vid halv nio o fyfan vilken plåga:S nu snurrar det i min skalle, så trött blir jag men somnar icke? haha..

  

haha dessa bilderna är gamla, typ ett år eller nått , jag o emelie åt sjukt mkt.. hade grönsaksdippa, tvo olika sen massa chips, sprit o vin? hahaha. en av dom roligaste kvällarna.. har så sjukt pinsamma videos från denna kvällen.

ne nu ska jag avrunda här/ jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0