lördag :)

Hajsan !


igår kväll tog jag tåget till hässleholm, fia o pempem följde mig till björket.. sen fixade lite grejs o jobbade hela kvällen, mkt folk ! sen körde jag babes bil för första gången inatt vi skjutsade hem jens. sen gick vi hem o nannade gott, imorse va ja så sjukt trött men men .. gick till tåget jättensnabbt me värkande fötter , sen kom syster o hämtade mig o så va vi på reptilmässan me massa ödlor o ormar, massa söta :) fast där fanns äckliga spindlar o sånt me ööh ! sen hem o åt o sen dit igen så träffade vi brossan o olivia o melvin o va där me dom:)
nu har jag o syster suttit ute med vovvarna o druckit kaffe o jag har sprungit runt o fjantat o dansat för dom haha..
nu skajag ta mig en välbehövlig dusch sen göra vid mig lite o vidare till hässleholm igen , till pempem. för ikväll blir det fest o utgång, wuuuhu! :):D

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas du får en fin kväll!

2008-08-30 @ 19:34:35
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0