Godkväll..





hajsan,

detta har varit en riktig seg söndag .. haha.. ja o tess gjorde verkligen ingeting va helt döda typ, gick en 1/4 av rundan vi brukar sen bara softa.  nu är ja hemma, druckit en cola o klämt massa cheeseballz, gott !
nu ska jag snart tvätta håret o sånt , vet att klockan är lite mkt för det men ska följa me min pempem imorron till en grej tidiiiigt så jag orkar verkligen inte göra det då. sen mot eftermiddan är ja hemma igen då ska min syster yster hjälpa mig skriva ett bra (?) cv haha... sen ska jag städa rummet imorron.. så ser ungefär morgon dagen ut kan ja tänka mig.


godnatt/ jess<3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack :) och godnatt :)

2008-08-10 @ 23:23:04
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0