Fredag

Godmorgon !

jag gick upp kl. 8 idag, fy det var jobbigt :/!
hade körlektion, det gick brau :) babe körde mig , vi va hos ditte o fredde igår o kolla film o snacka , det va trevlans :)
nu sitter jag här me mitt kaffe som vanligt, tänkte skriva ett personligt brev, syster har redan hjälp mig me mitt cv sen blir det väl att gå på stan o lämna in det senare idagens.
onsdags blev det utgång, hade verkligen skiitroligt, både på förfesten o på banken :) har bara fått några bilder , fler kommer sen :



   

1. anna, jag me läppglanset, carro
2. jag smajjjlar *haha* som bara den och carro vad gör du?
3. 2 pojkar o tässs
4. pempem o sm
5. festfixaren frida o anna

ni ser även min nya hårfärg här:D har klippt mitt hår kooort me fats här har ja löshår det får ni se nån annan dag:)

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Diddi

nice, köpt biljett elelr?

2008-08-15 @ 11:21:02
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0