Vindruvor!

Godkväll :)

idag är jag på bra humör, hunnit me en del !
först skola o då prova vi o beställde studentmössor o andra student 2008 grejor, kund eju inte ebstämma mig, va ju skit svårt blev jättenojjig! haha.. men jag tog den diamant studentmössan som "andas" om man blir svettig o så skrev jag Jessica Nilsson där framme o så en lilla diamant som menas me att man är estet o sen student 2008 ES3B där bak.. hihi hoppas den passar mig nu oxå..

sen hade vi dans med boel i 1 ½ h det va nice :) sen sluta vi redan 11.40 så himla skönt.. jag o emelie skrev ut ltie grjes gick till mc pem skulle ha maaud o jag köpte vindruvor sen tog vi tåget till hässleholm gick lite ärenden sen satt vi oss på ett jättemysigt cafe o tog varsin latte o gjorde vår projektplan i ca 1 ½ vilken tid det tog aah o det är bara en skiss också.. sen va vi väldigt nöjda :) sen skulle jag ta tåget hem o sen buss hemma satte jag mig o slappa lite vid datan sen va pappa hemma? haha .. så körde vi o handla på maxi.. ja köpte hårfärg me :P har feteutväxt aah.. fast hinenr inte färga det på några dagar men men.. efter maxi snabbt hem o byta om sen fick pappa köra mig o tess till kristianstadflickorna det va oxå kul ! sen hem duscha o äta vindruvor haha.. fan va jag har käkat vindruvor idag? muuuums.. har många över me så tar med mig det imorron i skolan, alltid så äcklig mat där så ! ska apcka lite till imorron o sen läsa min solo tidning ja köpte idag o sen nana :)

imorron hinner jag nog blogga en snabbis efter skolan.. sen ska jag till emil o sen kasnke det blir utgång ? får väl se..

nu ska jag inte skriva mer, hoppas ni orka´tläsa min dag? haha intressant? naj inte speciellt.

förresten ska nog ta hål i öronen imorron två st . :P

sov gott puss<3

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0