Torsdag!

Hejsan !

började med arbetsliv imorse, sjukt tråkigt! sen va det dans men jag o elna tittade på ( äter pencillin) sen gick vi o åt sen hade jag samhälle med tess, det var fan svårt. samhälle b ! var ju första gången för mig för jag bytte kurs, men ska jobba med ett eget arbete som handlar om nån internationell fråga ! jag ska jobba om svält i Afrika typ fast egentligen inte haha.. skitsamma orkar inte förklara nu! så vi fick gå när vi ville typ, jag stack lite innan tre o köpte vindruvor o frös ihjäl när jag vänta på bussen !
nu har jag varit hemma ett tag, stekt ägg o försökt byta låt men det går inte så jag har kvar den låten, ungarna kommer hata den men det skiter jag i sen försökt göra lite på dansen men får ju inte dansa så inte så lätt då.

mamma kom nyss hem från jobbet hon hade köpt 3st sånna kalla caffe latte :)
kristianstadflickorna ikväll får se om ja sticker dit o bara kollar men det är så tråkigt o sitta still när alla andra dansar!

jag tror jag börjar bli senil haha typ skriker o har mig på mig själv aaah vilket sinne man kan ha på sig själv, jaja !
imorron är det fredag, efterlängtat ! går bara till kl 13 sjukt soft.  ska vara med pem på kvällen allt jag vet!

skriver mer ikväll då lägger jag nog in en dagens outfit ;) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0