Tisdag!

Godmorgon !

jag är hemma från skolan idag för jag har lite feber och känner mig inte alls bra.. att det inte ska försvinna äter ju ändå pencillin, skitskumt! dansade ju i flera timmar igår var nog inte så smart..

idag blir det att vara hemma o ta det lugnt sen blir det körskolan MÅSTE på teori lektionen hur jag än mår. måste räkna matte med aaah..

helgen blir mys iafl, fredan blir att hitta på nått med pem för sen åker hon till kroatien men sen på lördag blir det alla vi tjejor (gänget) vi ska vara hemma hos tess o laga mat, dricka, sjunga kareoke o sånt mys ! innan hade vi alltid sånna kvällar men var ett bra tag sen nu så ser framem,ot det väldigt mycket!

allt känns så tråkigt idag, varför?? känns som jag har massa att göra o jag missar saker.

nej orkar inte skriva mer nu ska nog lägga mig igen..

image263


Puss & kram / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0