Tisdag !

hallo!

är hemma idag, pga hostan o feber! det är förjävligt ! tråkigt är det med, känner mig ändå lite piggare idag o jag är sjukt uttråkad.. gick upp vid halv tio o har redan jättetråkigt.. vaknade vid 6 av värsta hostattacken, mamma hörde det o gick upp med äcklig host medicin...  emelie ringde nu o prata lite sen ringer mamam när ja pratar me henne ahh.. har nog läxa tills imorron förresten, nutida konst tror jag? får väl ta o göra den.. skulle ju till trafikskolan idag me på teori men det blir ju inget... vill ut o röra på mig me, men det får jag inte. hatar att vara sjuk!

nu ska ja inte sitta här mer o nörda mig.. skriver senare.. Puss

image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0