Tisdag, hej !

Godkväll!

sitter o dricker ett glas jucie nu, lite ovanligt dricker nästan alltid mjölk !  mjölk är det bästa som finns!
blev ingen teori lektion idag inte, nej va proppfullt? palla.. så tränade med syrran.. sen färga håret, lide gult? o min silver toning tog slut så mamma ska köpa till mig imorron så ja kan bli fin i håret :P
är rätt trötter nu.. somnat vid halv 3 nu några dagar, jobbigt!

imorron har vi projektarbetsdag hela dagen? fick reda på det ikväll, elna sa det:P jaa då bestämmer man väl typ själv när man börjar? gött.. lite sovmorron där ja.. sen ska vi träffa dom "ungdomar" elr vet inte vad ja ska kalla dom mellan 13-16 år som vi ska ha med i vårt projekt arbete.. ja kallar dom pa elverna haha... så ska vi bestämma lite o sånt.. går säkert bra hoppas jag ! sen ska jag till syrran där mamma är o passar hennes vovvar ska ut emd dom o sen ska vi hem.. om jag hinner ska jag färga tess hår? annars får det bli en annan dag gumman..

helgen blir det fest? JA, det är ett måste.. avlider annars haah nej men känns nästan som det.

skriver mer imorron !

sov gott allesammans.. Puss<3


Haha gott folk här bjuder jag på en bild från tivolirock, helflummig nån skum kille som hjälpte mig leta upp my homies when I was lost haha:

image253

haha hoppas ni fick er ett gott skratt, bilden är från slutet av kvällen o jag är sjukt skabbig? han me? ja.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0