Tisdag (bara)!!!

Hallooo !

sitter här o dricker kaffe, precis bryggt det! första gången jag gjorde det, var tvungen o frågan syran på msn hur man gjrode haha men det gick bra :)

har damsugit nedervåningen o satt in disk i diskmaskinen, duktig jag är !

skolan idag var dryg som fan. har varit sjukt trött, vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken tills man ska gå o lägga sig !!

gick hem en lektion tidigare pga höll på att få migrän :( frös sjukt mkt med inte alls på humör idag..

men när jag kom hem så låg det fina armbandet jag beställt i brevlådan :)

ska förbereda dans lektionen sen som jag ska ha imorron för barnen ! har bara en lektion imorron va skönt men sen blir det ju tillbaka till skolan !

dagens outfit:

   

hade på mitt et par miss sixty jeans som jag inte använt på minst 1 år !



mitt nya fina armband:


image272

skriver mer senare I think :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0