SJUK!

hejsan..

är sjuk :( har feber o hosta är helt svag me.. kännde att jag inte va så kry imorse men gick ändå till skolan o dansade i nästan 4h, jo tjänare sen kunde man knappt stå på benen. tur att man sluta tidigt... åkte hem o la mig nästan direkt, har sovit från o till sen kl 13-20.30 j*vlar ja.... imorron ska jag inte till skolan.. har baar två klektioner så det är ju skönt att man inte missar så mkt, men ändå !

orkar inte blogga så mkt idag, kanske är förstående.. men bloggar imorron när jag tagit mig upp..


jag saknar dig så sjukt mkt nu, håller på att spricka, kan inte allt bli som förr? aldrig vatt så lycklig... aldrig fällt så mkt tårar för någon innan.. jag älskar dig fortfarande..

image236 

ponta jag o emil !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0