sen eftermiddag!

hejhej !

kom hem för en stund sen från skolan, inte länge man var där nej ! hade samling sen skrev ja ut lite fakta så jag har matrieal till mitt arbete som handlar om svält i afrika. sen gick jag o tess till skräddaren o lämna in ett par av mina jeans som ska sys in till stuprör, hoppas dom blir bra han va typ skum ? ska hämta dom nästa vecka iallfall..

direkt när jag kom hem stekte jag kycklinggfilè o sen rödlök till allstå efter jag stekt klart, så gott ! nu sitter jag är helt frusen igen? hmm..

funderar på om ja ska lägga mig o vila ett tag eller om jag ska städa ?? svårt det.. blir kristianstadflickorna ikväll, men ska typ bara titta på :( tråkigt!!

sen blir det mys framför tv:n väl o sen sova..

imorron ? hmm vet inte hur det blir än .. får se.

men nu måste jag göra nått.. skriver sen . PUSS

image274

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0